sobota, 19 maja 2018

DZIEŃ TRZYNASTY - 130 km / Voltri Genua - Arma di Taggia

       Piękny poranek  7.00 - temp. 22°C.
Plaże w rejonie Genova raczej kamianiste.
Piaszczysta część ogrodzona. Sprawia takie wrażenie jakby była sztucznie usypana.





Będę się przemieszczał przez te wszystkie kurorty w stronę Monako 




Migawka z pogody:


Coś z flory:


Cały czas jest tak jakby mgiełka w powietrzu :






Jest godz 12. 15 jestem w miasteczku 
Torbora:


Słońce przypieka - trzeba będzie o  jakiejś
sjeście pomyśleć. 
Trasa którą jadę jest niesamowicie malownicza.  Głowa odkręca się we wszystkie strony.  Widać osoby kąpiące się. 
Nie schodziłem na plaże - nie jestem zorientowany jaka jest temp. wody. 
Na trasie niesamowicie dużo rowerzystów. 
Również takich jak ja.
I ogólnie ruch tu wielki i widać że sezon turystyczny rozpoczęty na całego. 
Kolejna garść fotek:










A tu znalazłem miniaturową plaże
w pobliżu miejscowości  Albenga:



Jeszcze z trasy :






    A na takie pyszności natknąłem się jak szukałem noclegu - spróbowałem - dojrzałe
                           i  przepyszne :
 

Do San Remo mam jakieś 5km.  Nie chciałem dziś na siłę się tam pakować. Podejrzewam że tam trudno byłoby znaleść lepsze miejsce niż mam obecnie. 
Rozkładam powoli obóz - pora na wypoczynek. 
Jutro nowy dzień...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz