piątek, 18 maja 2018

DZIEŃ DWUNASTY - 164 km/ Santa Maria della Versa - Voltri Genua

      Coś mi się wydaje, że będzie ostro grzało. Na namiocie ani kropli rosy, wiatru wcale - nawet takiego który by poruszył trawą. Nic tylko się cieszyć i jechać dalej.



      Czeka mnie ciekawy teren: góry,  pagórki czyli zjazdy - pod jazdy.  Będzie się działo . Planu trasy nie mam na dziś.
      Kierunek na pewno południowo - zachód. Będzie na bieżąco korygowany
w zależności od terenu.
                No to jazda - jest 6.45





     Przerwa na śniadanko,kawę i ładowanie
baterii. Jest tak przyjemnie jak to tylko w maju może być. Zdecydowanie przyszła pora na "odchudzenie" się z ciuchów. Najgorsze co można zrobić to dopuścić do przegrzania organizmu. Traci się ochotę na cokolwiek.  Nawet na zimną wodę.
       
                               Jest godz 9.45





Tradycyjnie jak byłem już gotowy do wyjazdu - wręczyłem emotikonki. 
Pani pokazała,  abym poczekał chwilę i  przyniosła mi:


     Koszulka z reklamą sklepu ogrodniczego-
            bo w takim się zatrzymałem.
                    I jeszcze od pana:


      Już jade jak Cygan - co będzie dalej...






       A to mi chyba w nawyk wejdzie :


To jest w miejscowości 
Voghera


     Wzbudziłem małe zainteresowanie przy restauracji McDonald i o i o dziwo wszyscy  zrozumieli co mówiłem. No nie - taki dumny to dawno nie byłem.  Koszulka prawie pęka z dumy. Odkrywam w sobie
 nowe nieznane dotąd
zdolności.Poodbierałem gratulacje i jadę dalej.
      Oczywiście parę emotików poszło do dzieciaków - no i adresy bloga  - a co!!!

                       Jest godz 16.05
    Jestem w Novi Ligure - czeka mnie 40 km
przejazd przez góry. A potem jestem nad Morzem Liguryjskim w Genome.   Będę podróżował dalej wybrzeżem.








       A tu jeszcze przed wjazdem w góry:
          Miejscowość  Arquata Scrivia
                              Godz. 17.30


                   Na mój gust - fota bloga...



A tu miasteczka w górach:











      Góry przejechane - jestem już nad                       morzem - Voltri (Genua Włochy)
             Szukam spania - dość na dziś




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz