sobota, 2 czerwca 2018

FRANCJA Dzień 27 - 152 km - Sain Gervasy / Valence

        Dzień dziś zapowiada się spod znaku chmurki. Plan na dziś?  Przed siebie - ale w kierunku Lyonu.
        Staram się maksymalnie omijać większe miasta bo to strata czasu. Głównie na korki.  Rowerzysta też musi swoje odstać - niestety...
         No to jazda - jest 8.00
         O 8.50 wypatrzyłem czynną Boulangerie - we Francji jest to najpopularniejszy sklep z pieczywem, piekarnio- cukiernia. Głównie chodziło o naładowanie baterii. Ale przecież niedzielę też trzeba było jakoś uczcić :


No i przy okazji słodkiego to i  pogoda się poprawia...


Jadę i tak superowo się jedzie...
Nie ma ciężarówek. Najwięcej jest za to wszelkiej maści kamperów - przyczep.
Masa.
Ogólnie to w niedzielę jakoś tak wyludnione - pustki.  Przejechałem przez kilka miasteczek i dwie osoby zobaczyłem. 
Jakby jakiś pomór, czy co...
Jest 15.50
Jestem w miasteczku Donzère.

Fotka z drogi :


Wygląda na to że czeka mnie mieszana pogoda. Już musiałem się na godzinę ewakuować przed ulewą.
Najważniejsze żeby tylko w nocy nie lało. 

Zakończyłem podróż na dziś w miejscowości  Valence. 
Jutro kierunek - Lyon...




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz